10 maart 2014

SHOPPING SPREE



Vandaag ben ik bij Marks & Spencer geweest om de nieuwe winkel te bekijken en wat lekker dingen in te slaan om uit te proberen. Wat een leuke winkel is dat! Ik heb er een grapefruit marmelade, een heerlijk versgeperst ananas-limoen sapje en een sinaasappel (voor de winterthee die ik zo ga maken) gekocht. Omdat ze geen zoethout hadden (ook voor de winterthee) ben ik daarvoor nog even naar Ekoplaza gegaan. En aangezien ik toch in het centrum was, heb ik maar meteen even een boek gekocht ter ere van de boekenweek: 70 Groene Smoothies. Verwacht de komende tijd dus veel berichten over uitgeprobeerde smoothierecepten! Tot slot ging ik nog even naar de HEMA om wijn in te slaan voor de online wijncursus die ik volg: een Cabernet Sauvignon uit Chili en een Merlot uit Frankrijk. Kortom, een echte shopping spree!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten