15 mei 2014

IETS OVER MEZELF


Vandaag zal ik jullie (eindelijk) wat meer over mezelf vertellen. Enjoy!

Inmiddels spendeer ik al een aantal jaren heel wat tijd aan het lezen van blogs. Niet alleen over eten, maar ook over mode, reizen en interieur. Mijn favoriete op dit moment zijn: Chapter Friday, Betty's Kitchen, Justine Biesot, Simone's Kitchen, Culy, NSMBL, Eten Volgens Mij, Lekker Happen en A Merry Mishap.

De komende tijd zal mijn interesse mogelijk meer verschuiven naar interieur, want als het goed is heb ik op 1 oktober een nieuwe woning! Al zal dat nooit mijn bijna ziekelijke obsessie voor lekker eten overtreffen. Vandaar ook dat ik een blog over koken en eten begonnen ben. Ik ben al een aantal jaren gewend om bijna iedere dag een nieuw recept uit te proberen, en ook maakte ik al vaak foto's van al dat lekkers. Ik heb besloten dit te bundelen op dit blog, zodat ook anderen ervan kunnen meegenieten / er iets aan kunnen hebben / erdoor geïnspireerd kunnen raken. Zo ben ik vandaag van plan om deze lekkere burgers te maken. Jammie!

Het opstarten van zo'n blog is nog best een lastige klus. Ik ben een perfectionist, dus eigenlijk vind ik dat het er meteen prachtig uit moet zien. Maar aangezien ik een redelijk druk leven heb, heb ik besloten het stap voor stap te doen. Goed, hè?! ;) Het enige dat ik wel heel erg graag snel wil verbeteren, zijn mijn fotografiekunsten, dus daar ga ik me nu op richten. Want mooie foto's maken je blog toch wel stukken aantrekkelijker. Eigenlijk zou ik daarvoor natuurlijk ook een goede camera moeten kopen, maar dat doe ik nog maar even niet.

Tijdens het koken en eten luister ik graag naar een lekker muziekje, zoals Rockferry van Duffy. En het liefst sta ik te koken met mooi weer, dan heb ik extra energie om er iets smakelijks van te maken. De keuken waar ik het meeste van houd, is de Italiaanse keuken. Als ik zou mogen kiezen, zou ik dan ook het liefst in Rome wonen! Maar een vakantie is ook goed, hoor. Een ticket naar Rome mag je me altijd cadeau doen. ;)

x!
Moniek

2 opmerkingen:

  1. Een lekkere levensgenieter dat ben je! Heerlijk toch.... in je nieuwe keuken kun je dan ook helemaal uit je dak gaan. Ik gun het jullie zo. Kom ik graag wat van je creaties proberen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah, ja, ik heb er ook super veel zin in!
      En je bent altijd welkom Wendy!

      Verwijderen