8 mei 2014

RECEPT VAN DE DAG



Dit is een gerecht dat ik een aantal weken geleden heb gemaakt. De biefstuk was precies goed! Mijn man had het recept aangedragen, en het was inderdaad erg lekker. We gaan het zeker vaker eten! De zoete aardappel is er perfect bij. Ik heb 1 biefstuk kort gebakken en 4 grote zoete aardappels (in stukjes) een half uur geroosterd in de oven op 220 graden. Vervolgens heb ik het vlees en de aardappels gemengd met rucola en een dressing van 1 el balsamico-azijn, 1 el sojasaus en 2 el olijfolie. Tot slot heb ik er wat peper over gestrooid. 

Bron: www.culy.nl/recepten/culy-homemade-lauwwarme-biefstuksalade-met-zoete-aardappel-2/

Variatie voor mensen met candida
Vervang de azijn door 1 el vers citroensap en laat de sojasaus weg. Voeg in plaats daarvan een beetje zout toe om het gerecht op smaak te brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten