30 juli 2014

EETDAGBOEK



Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om te laten zien wat ik zoal op een dag eet & drink. Dit is mijn eetdagboek van gisteren.


1) 's Ochtends at ik een kommetje biologische roeryoghurt met cruesli van Albert Heijn en een eierkoek van Jumbo. Daarbij dronk ik een kopje Java melange thee van Simon Lévelt.
2) Tussen de middag aten we sandwiches met komkommersalade, La Vache Qui Rit en rivierkreeftjessalade in de paleistuin van paleis Noordeinde. 
3) Omdat we vergeten waren om iets te drinken mee te nemen, dronken we daarna een kopje koffie bij The Coffee Company.
4) Halverwege de middag dronken we een lekker sapje bij Boosty. Ik nam een sapje van bosbessen, naar het schijnt goed voor de creativiteit.
5) Toen we thuiskwamen 's avonds en even bij wilden komen van de enerverende dag, aten we als voorafje een beetje bloemkoolsalade die we van tevoren al hadden gemaakt, met daarbij een lekker glaasje prosecco.
6) Daarna maakten we heerlijke groentespiezen met gebakken gnocchi. Daarbij dronken we een glaasje Pinot Gris.
7) Na het eten dronk ik nog een kopje Java Melange
ps. morgen schrijf ik waarschijnlijk een recept voor een groentesalade!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten