14 juli 2014

NIEUWE VERSLAVING

Hoi allemaal! Dit drankje komt uit het Happinez kookboek, een kookboek over puur eten. Ik heb deze slush van rood fruit een aantal dagen geleden gemaakt; het leek me zo lekker! De slush bestaat uit frambozen en aardbeien, echte energiebommen die ook nog eens je lichaam reinigen. De slush krijgt hierdoor een prachtige rode kleur, hoewel hij op de foto wel heel erg rood lijkt! (de foto is niet erg goed, ik heb er snel even eentje genomen). 
ps. Ik ben nog steeds niet helemaal de oude maar het begint te komen! Een goed gevoel moet ik zeggen :P
Slush van rood fruit
Benodigdheden
* 125 g aardbeien
* 125 g frambozen
* handje rode bessen als garnering
* rode druivensap
Zet de helft van de aardbeien en frambozen twee uur in de vriezer. Pureer het fruit met een scheut rode druivensap. Serveer direct, gegarneerd met de rode bessen. Lekker als tussendoortje op een zomerdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten